Reklamacije in vračilo blaga

V kolikor menite, da ima naročeno blago po prejemu napako ali je artikel ob dostavi poškodovan, vas prosimo, da najpozneje v 14 dneh od prejema vašega naročila izpolnite reklamacijski zahtevek in ga pošljete na info@bluehat.si, hkrati pa nam priložite fotografije, ki dokazujejo nepravilnosti, v kolikor gre za artikle z vidnimi poškodbami.

Reklamacijski zahtevek lahko prenesete v:

V podjetju Bluehat rešujemo reklamacije z največjo prioriteto. V dogovoru s kupcem poskušamo najti rešitev, ki bo v obojestransko zadovoljstvo:

  • enak artikel ali drugi artikel po vašem izboru (možnost doplačila) pošljemo ponovno na isti naslov, kot je bilo oddano prvotno naročilo, v kolikor niste zahtevali drugega naslova za dostavo. V tem primeru kupca obvestimo o dobavnem roku, v kolikor tega artikla ni na zalogi;
  • v spletni trgovini Bluehat vam omogočimo darilni bon v enaki višini, kot je vrednost poškodovanega blaga;
  • celotni znesek kupnine vrnemo na plačilno sredstvo, ki ste ga uporabili pri nakupu, razen če niste izrecno zahtevali vrnitev kupnine na drugo plačilno sredstvo;
  • v kolikor gre za poškodbe aparata ali aparat ne deluje, je za popravilo pristojen pooblaščeni serviser. V kolikor naprave ni mogoče popraviti, se vam pošlje nov aparat oziroma se povrne celotna kupnina na plačilno sredstvo, ki je bilo uporabljeno pri nakupu, razen če izrecno zahtevate vrnitev kupnine na drugo plačilno sredstvo.